2cell

وبلاگی برای استفاده بهتر از موبایل و دیگر وسابل ارتباط جمعی

2cell

وبلاگی برای استفاده بهتر از موبایل و دیگر وسابل ارتباط جمعی

اینترنت نا محدود ایرانسل و همراه اول

سلام به شما امیدوارم حالتون خوب باشه


این بار می خوام در مورد اینترنت نامحدود دو اپراتور تلفن همراه ایران بگم. حتما خیلی ها دارن استفاده میکنن از جمله خود من که همین الان گوشی رو با بلوتوث وصل کردم به کامپیوتر و با اینترنت نا محدود ایرانسل توی دنیای مجازی گشت میزنم....


همین الان  خیلی ها این ساعت موبایل به دست گرفتن دارن از چت لذت میبرن (مورانج-نیمبوز و....)به هر حال هرکی یه جور ازین نعمت خدادادی استفاده می کنه  . یادش بخیر سال 86اولین بار سیم کارت ایرانسل گرفتم (15500 تومن) اون موقع من فقط از اینترنت ایرانسل استفاده می کردم .نهایت یکی دو تا اس ام اس (پیامک) 5 هزار تومن شارژ داشتم که تا 3 ماه موند .... تا اینکه تابستونه 87 اومد من اون موقع تو اوج اس ام اس فرستادنو دانلود با موبایل بودم .با 11 ریال روزی 2 مگابایت دانلود می کردم.تا اینکه یه مدت GPRS  قطع شد .موقعی هم که اومد من خواستم کار همیشگی رو ادامه بدم که دیدم نمی شه.به فکر افتادم که حتما اشکال وجود داره. تا اینکه 5 هزار شارژ کردم (اون موقع ارزون ترین شارژ 5 هزاری بود)  و نا خاسته رفتم وب گردی  تا اینکه نرم افزار چت MoRange   رو دانلود کردم .اونجا مرورگر وب داشت و....... به طور اتفاقی موجودی حسابمو چک کردم .به یک باره موهای سرم سیخ شد .5 هزاری پرررررررررررر


توی این چند سال تعرفه GPRS  خیلی تغییر کرده .هر کیلوبایت 1 ریال گرفته تا هر کیلو بایت 15 ریال.........


ولی تو تابسنون امسال ما یه حرکت غیر منتظره از سوی این اپراتورهای موبایل دیدیم. اینترنت نا محدوددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد


یعنی تا اونجایی که شبکه ظرفیت داره ازش استفاده کن. این روش باعث  میش هزینه ها خیلی بیاد پایین. تو پاییز و زمستون 88 من بیشتر از 50 هزار فقط شارژ GPRS  ایرانسل دادم . ولی الان نا محدود ساعات غیر پیک دارم که خیلی خوبه.



شرایط و نحوه ی فعال سازی GPRS  نا محدود ایرانسل:




بسته های افزایشی GPRS نامحدود ایرانسل!

از این پس، تمامی مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند از مزایای بسته‌های افزایشی جدید سرویس GPRS بهره مند شوند:



درطرح بسته های نا محدود، مشترکین می توانند با خرید بسته افزایشی٩.٩٩٩ ریالی، به مدت ٢٤ ساعت؛ با خرید بسته ٤٩.٩٩٩ ریالی، ٧ روز؛ با خرید بسته ٩٩.٩٩٩ ریالی، ١ ماه و با خرید بسته ٢٩.٩٩٩ ریالی، ١ ماه (در غیر ساعات اوج مصرف) از خدمات GPRS به صورت نامحدود استفاده کنند.

شیوه فعال سازی «بسته افزایشی GPRS نا محدود ایرانسل»...

شما مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل می توانید به آسانی و در هر زمان که مایل باشید، طرح پیشرفته بسته افزایشی خدمات GPRS را برای خط ایرانسل خود فعال کنید و از مزایای آن بهره مند شوید. برای فعالسازی تنها کافیست کدهای دستوری بالا را از خط خود شماره گیری کنید.

تـوجـه:
هر مشترک سیم کارت دائمی یا اعتباری، در طول ٢٤ ساعت، تنها یک بار مجاز به خرید هر یک از بسته های افزایشی GPRS ایرانسل می باشد و تقاضای خرید بسته افزایشی جدید، تنها ٢٤ ساعت پس از خرید هر بسته قابل ارائه می باشد.
منظور از «غیر ساعات اوج مصرف»، روزهای شنبه تا چهارشنبه، از ساعت ١١ شب تا ٦ صبح و تمامی ساعات روزهای پنج‌شنبه و جمعه می‌باشد.
قابلیت تمدید «بسته افزایشی GPRS نامحدود ایرانسل»...

در صورتی که مشترک مایل باشد نسبت به سفارش بـستـه افـزایشـی جدید اقدام نماید، می تواند باقیمانده اعتبار دوره قبل (تعداد روزهای باقی مانده از بسته) را در دوره جدید نیز مصرف کند. بدین ترتیب، اگر مشترکی زودتر از پایان تاریخ انقضای بسته خود، اقدام به تمدید و سفارش مجدد بسته افزایشی خدمات GPRS ایرانسل نماید، مدت زمان باقی مانده از بسته قبلی به مدت اعتبار بسته جدید اضافه خواهد شد. به عنوان مثال، اگر در سومین روز استفاده از بستۀ ٧ روزه مشترک تصمیم بگیرد از بسته ١ ماهه استفاده نماید، مدت اعتبار استفاده از سرویس GPRS وی به یک ماه و ٤ روز تغییر خواهد کرد. توجه داشته باشید که مشترکین ایرانسل، محدودیتی در تمدید بسته‌های افزایشی GPRS نخواهند داشت و با این کار، مدت باقیمانده از بسته‌های پیشین را از دست نمی‌دهند.

• حداکثر روزهای ممکن برای استفاده از اعتبار موجود در بسته های افزایشی ایرانسل با توجه به قابلیت تمدید این بسته ها، ٩٠ روز خواهد بود.
تمامی مشترکینی که در طول جشنواره تابستان ایرانسلی، در فاصله ١ تیر تا ٣١ شهریور حداقل ٢ بسته افزایشی GPRS خریداری کنند، ١٠% از مبلغ آن را به عنوان تخفیف دریافت می‌نمایند. این مبلغ در پایان جشنواره تابستان به عنوان اعتبار به حساب مشترک واریز می‌گردد.


برای مثال، اگر بسته اول خریداری شده مشترک یک بسته ٩,٩٩٩ ریالی و بستـه دوم نیز یک بسته ٢٩,٩٩٩ ریالی باشد، و همچنیـن اگر برای سومیـن بار مشتـرک مجددا یک بسته ٩,٩٩٩ ریالی خریداری کند، درانتهای جشنواره (٣١ شهریور)، مبالغ تخفیفی بسته دوم و سوم که به ترتیب ٢٩٩٩ و ٩٩٩ ریال بوده اند،به صورت ٣٩٩٨ ریال اعتبار به حساب مشترک واریز می شود.

نحوه اطلاع از حساب:
شما همچنین می توانید برای اطلاع از وضعیت حساب بسته افزایشی GPRS خود، کدهای دستوری زیر را از خط خود شماره گیری کنید:



*141*6# اعتباری


*130*3*7*3* 1 #  دائمی


ماله همراه اول رو فردا شب میزارم...




نظر یادتون نره






نظرات 5 + ارسال نظر
داود چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:08 ب.ظ

1

جان؟

داداش یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:11 ب.ظ

تنکس ممنون

آرزو شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:34 ب.ظ http://MTM374

مهرداد چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:52 ب.ظ

اقا مطلبتون رو به روز کنید چون که تغییراتی تو کدها و دستورها داده شده
اما در کل مفید بود

دورد

در اینده ای نزدیک

رضا جمعه 15 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:38 ب.ظ http://www.rezapost.blogfa.com

من از استان مازندران، استفاده کردم و دیدم آنقدر کنده که حتی بعضی موقع بالا نمی آد تا چه به دانلود کردن باشه. وایمکس و اینجور چیزها هم فعال نیست.

درود بر شما دوست عزیز از مازندران
به احتمال زیاد در منطقه شما اپراتور مورد نظر شما مشکل داره .
اگه ایرانسل هستید با 700 و یا همراه اول 9990
تماس بگیرید و اطلاع بدید مشکل داره اپراتوز شما.
موفق باشید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد