2cell

وبلاگی برای استفاده بهتر از موبایل و دیگر وسابل ارتباط جمعی

2cell

وبلاگی برای استفاده بهتر از موبایل و دیگر وسابل ارتباط جمعی

نرم افزار چت موبایل MoRange v

 MoRange V    

 

 

نرم افزاری برای چت و تبادل نظر در دنیای اینترنت به وسیله ی موبایل . با این نرم افزار می تونید با دوستاتون در ارتباط باشین یا هزاران دوست جدید در کشور خودتون یا در دیگر نقاط جهان پیدا کنید.

توی بحث های ورزشی اجتماعی سیاسی و... شرکت کنید و یا نظرتون رو توی نظرسنجی که خودتون یا دوستاتون درست کردن مطرح کنید.

 

MoRange V برای خودش قوانینی داره که فکر نکنم مثل اون جای دیگه باشه . مثلا توی فضای مجازی اینجا بر اساس میزان آنلاین بودن و میزان فعالیت شما (شرکت در نظرسنجی-چت-تبادل نظر در کریکل...)

بهتون پرتغال می ده.هربار که امتیاز شما به یه حدی می رسه یه نصفه پرتغال بهتون میده.و هر 6 تا نصفه پرتغال می شه یه پرتغال کامل و به این ترتیب شما هربار با گرفتن 6 تا نصفه- 1 پرتغال کامل می گیرید و این روند ادامه داره تا جایی که شما 6 تا پرتغال کامل داشته باشین با گرفتن یک پرتقال نصفه دیگه  شما یه پرتغال V  می گیرید .

 

با هربار گرفتن یک پرتغال کامل (معمولی) امکانات شما در مورنج  بیشتر می شه. مثلا اگه شما 5 تا پرتغال نصفه داشته باشین نمی تونید توی چت روم عکس بفرستین.ولی با داشتن یه پرتغال کامل به شما اجازه می ده تا توی روم عکس بفرستین.

با کامل شدن پرتغال شما اجازه دارید تا یک کریکل بسازید.(circle) جایی که شما میتونید با دوستاتون به تبادل نظر بپردازید.

 

در کل MoRange  V  نرم افزاری کامل برای چت و ... توی اینترنت موبایل

خیلی از شما حتما تجربه چت با موبایل رو دارید

به طور مثال Nimbuzz

به نظر من MoRange   از نظر نرم افزاری  و امکانات خیلی بهتر از نرم افزارهای دیگه هستش.

به هر حال قضاوت با شماست ((خودتون تجربه کنید))

 

 



برای دانلود MoRange V

شما چند تا راه پیش رو دارید.

1) رفتن به سایت اصلی MoRange V که با موبایل می تونید به راحتی بازش کنید. به آدرس http://m.morange.com

2) رفتن به سایت http://m.getjar.com از این سایت هم می اولین و آخرین ورژن به روز شده ی MoRange V رو دانلود کنید

3) ولی تنها سایتی که همه ی ورژن های MoRange V رو داره سایت irdownload هستش به آدرس http://irdownload.xtgem.com توی این سایت از هر ورژن چند نمونه وجود داره و دو سه نمونه ساخت zcivil با شکلی تقریبا متفاوت آماده ی دانلود داره .

اگه شما از گوشی های نوکیا استفاده می کنید به راحتی می تونید متون فارسی رو بخونید ولی این قابلیت برای سونی اریکسون وجود نداره و متن فارسی به صورت برعکس و تیکه تیکه می شه.

انتخاب خود MoRange V بین گوشی ها –NOKIA 5800 هستش .گوشی تمام لمسی .ولی شما می تونید از همه ی گوشی ها استفاده کنید(هر گوشی که JAVA داشته باشه) معمولا هر گوشی در MoRange V مشکلات خاص خودشو داره .مثلا گوشی k750 Sony Ericsson یه مشکل خنده دار داره :موقع تایپ در چت اگه طرف مقابل شما متنی رو ارسال کنه متن آماده ی شما (در حال نوشتن هستید هنوز ارسال نکردید) می پره .و شما باید دوباره تایپ کنید . این مشکل رو من توی گوشی دیگه ای ندیدم.در NOKIA N 71,72

قطع شدن و بیرون اومدن از برنامه زیاد دیده شده.



MoRange V معمولا هر چند ماه یکبار ورژن جدید روی سایتش قرار می ده.جدید ترین ورژن Mozat 5.2 نام داره .(نام شرکت تولید کننده MoRange V Mozat )))) است. این ورژن دارای چند قابلیت هستش که ورژن 5.1.3 نداره.مثلا موقع چت خصوصی (pv) شما می تونید عکس avatar (عکس روی پرفایل ) طرف مقابل رو ببینید.و یا اینکه از add لیست شما کسی آنلاین بشه بالای صفحه براش نمایش میده (مثلا soheil TL is online) و شما می تونید با زدن # با دوستتون در pv چت داشته باشین.

و بازهم گوشی k750 Sony Ericsson

با ورژن جدید MoRange V مشکل داره . مثلا موقعی که ازین ورژن استفاده می شه بعد از نیم ساعت خود به خود از کار می افته و دیگه ارسال و دریافت نداره.




استفاده بهتر از امکانات MoRange V  برای اینکه بتونید به نحو احسن از امکانات ایین نرم افزار استفاده کنید بهتره یه سری کارهارو یاد بگیرید . مثلا شما با داشتن mochat  بدون اینکه به چت روم برید بعد PV بدید می تونید همون جا به دوستاتون PV بدید.

در داخل MoRange V  یه سری نرم افزار وجود داره که شما می تونید به انتخاب خودتون ازونا استفاده کنید.برای اینکه نرم افزار های خودتونو انتخاب کنید باید به منوی app center  برید.از اونجا می تونید همه ی نرم افزار های کمکی MoRange V  رو ببینید.مثل (YHOo Messanger – E-mail-chat room- mochat –facebook,…)

که با فعال کردن هر کدوم از اونها می تونید به دسترسی خودتون به دوستاتون توی MoRange V و جاهای دیگه کمک کنید.

 

برای این کار روی صفحه اصلی منوی app center  رو باز کنید .توی این منو انواع نرم افزار با کارهای مختلف وجود داره .

پیش نهاد من اینه این منوهاستmochat-E-mail-Web Browser-poke-chat room-Yhoo Messanger-message-photo-))

نحوه ی فعال کردن هر کدوم :روی هر کدوم که می خواید کلیک کنید توی صفحه ی بهد add  داره با این کار نرم افزار به منوی شما اضافه می شه.

نکته ی مهم :شما موقعی که این نرم افزار هارو فعال می کنید اینها روی صفحه ی اصلی نمایش داده نمیشن.برای نمایش منوها ی انتخابی شما روی صفحه ی اصلی باید به setting  برید (در صفحه ی اصلی روی منو کلیک کنید setting داره .با وارد شدن به منوی setting  آخرین گزینه یعنی Docks app رو انتخاب کنید .با این کار شما به یه صفحه ی دیگه هدایت می شید اونجا می تونید منو های دلخواه روبه لیست صفحه ی اصلی اضافه کنید. هر کدوم که می خواید فقط کافیه تیک بزنید .با این کار منو ها به صفحه ی اول میان .حالا برید به صفحه ی اول و یه بار refresh  کنید. می بینید که همه ی منوهای انتخابی شما میان صفحه ی اول .

 

نحوه ی فعال کردن بسیاری از نرم افزارهای پیام رسان داخل MoRange V  شبیه  به هم هستن .







نظرات 3 + ارسال نظر
Nazi پنج‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:50 ب.ظ http://www.nazishop.mihanblog.com

سلام دوست من

وبلاگ زیبایی داری . خوشحال میشم به منم سر بزنی.

http://nazishop.sub.ir

در ضمن اگه دوست داشتی منو با عنوان

- نـــــازی شــاپ - لینک کن بعد به هم خبر بده تا لینکت کنم.

با تشکر

امیر دهنوی جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:21 ق.ظ http://www.linknegar.com

سلام. دوست عزیزم خوشحالم که وبلاگی پربار دارید . از طرف سایت لینک نگار دات کام مزاحمتون میشم. تو این سایت سیستمی کاملا هوشمند طراحی کردیم که با توجه به پارامترهای کاملا عادلانه که از گوگل دریافت می کند تعداد بازدید شما را دریافت کرده و در گوگل و موتورهای جستجوی دیگه مثل یاهو ثبت می کنه. بنابراین هم مطالبتان در سایت ثبت می شود و هم در گوگل ایندکس میشود و هم اینکه تو کلی وبلاگ دیگه هم به نمایش در میاد حسن این کارم اینه که بازدیدتون بیشتر می شه و می تونین سایت پربازدهی رو مدیریت کنید. شما می تونید به هنگام آپ دیت وبلاگ خود لینک مطلب جدید رو تو لینک باکس قرار بدید تا در مدت زمان کمتری مطلبتون بازدید مورد نظرشو بگیره. برای ورود به جمع ما کافیه ثبت نام کنید و کد لینک باکس رو تو قالبتون قرار بدبد و بعدش لینکهاتون رو ثبت کنید. یه خواهش دیگه داریم اونم این که برای ثبت نام از اینترنت اکسپلور استفاده نکنید و از مرور گرهای دیگه ای مثل فایر فاکس، نت اسکیپ و ... استفاده کنید تا ثبت نام دقیق انجام بشه البته این فقط یه پیشنهاده. قبل از ارسال لینک قوانین رو مطالعه بکنید و توجه داشته باشید که در صورت استفاده از یک لینک در زمان های مختلف سیستم به صورت هوشمند شما را حذف کرده و متاسفانه عضویت تان رو ملغی می کنه که این واقعا برای ما ناراحت کننده هست که دوستی مثل شما رو از دست بدیم. نکته آخر این که اگر به مشکلی برخوردین با ای دی ما تماس بگیرین تا کمکتون کنیم.

مهدی یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:12 ب.ظ http://negativkhiyali.blogfa.com/



اللهم صل علی فاطمة وابیها وبعلها وبنیهاوسرالمستودع فیها بعدد ما احاط به علمک

فرارسیدن سالروز شهادت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا(سلام الله علیها ) و ایام فاطمیه (س) را بر وجود مقدس امام زمان(عج) و به تمامی مسلمین جهان و شما دوست عزیز تسلیت باد.


وب زیباو پر محتوایی دارید و چنانچه با تبادل لینک موافقید مارا با نام " نگاتیو خیالی " لینک کنید و به ما اطلاع دهید تا شما را هم با افتخار لینک کنیم
موفق و سر بلند و پیروز باشید
یاعلی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد