2cell

وبلاگی برای استفاده بهتر از موبایل و دیگر وسابل ارتباط جمعی

2cell

وبلاگی برای استفاده بهتر از موبایل و دیگر وسابل ارتباط جمعی

11 دی ماه 1389

سلام به شما دوست .عزیز من بعد اون پست قبلی دوباره وسوسه شدم یه بسته GPRS  هزار تومنی دیگه گرفتم.  اون بسته قبلی تا سه روز کار کرد البته او مبلغی که ایرانسل داده بود رو نتونستم تموم کنم.

به هر حال انترنت نداریم مجبوریم ازین کارا بکنیم -چاره چیه.


دیگه موقع امتحانا نزدیکه امیدوارم بتونم همه درسارو  پاس کنم(واسم دعا کنید)


من چند روز پیش گفتم که می خوام بخشی رو در مورد ماهئاره اینجا اضافه کنم  که فعلا وقتشو ندارم البته من وقتی میرم خونه جون 1 ال ان بی داریم همش ازین ماهواره به اون ماهواره D: 

چه میشه کرد وقتی مجبور باشی همینه دیگهو ولی اینجا فایندر نقش اساسی رو بازی میکنه چون کار رو خیلی راحت میکنه. همینجا جا داره از تمامی کسانی تو انجمن های فارسی در این باره بحث شدید تشکر کنم چون خیلی کمک کردن به من که الان نتونم ماهواره های مختلف رو با دقت زیاد بگیرم.


همین الان دیدم که سایت http://mobile.ir/  درست شده مثل قبل داره کار میکنه به نظر من این سایت از همه لهاظ عالیه و خیلی دقیق .


الان که ساعت 12:39 دقیقه به انجای متن رسیدم دیگه حال تایپ ندارم . شرمندم!


فردا شب بازم اینترنت دارم میام اینجا


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد