2cell

وبلاگی برای استفاده بهتر از موبایل و دیگر وسابل ارتباط جمعی

2cell

وبلاگی برای استفاده بهتر از موبایل و دیگر وسابل ارتباط جمعی

تلوزیون ماهواره ای

شما از تلوزیون ماهواره ای استفاده می کنید؟ 

 

لطفا به این آدرس برید و تو نظر سنجی شرکت کنید. 

 

http://www.webgozar.com/poll/results.aspx?Code=846124

اینترنت نامحدود همراه اول

توی این پست می خوام کمی درمورد اینترنت نامحدود همراه اول که تا این تاریخ هنوز ارائه می ده بگم. یادمه خرداد  89 بود که یکی از دوستام یه اس ام اس بهم نشون داد که توش نوشته شده بود بسته های رویایی اینترنت هراه اول.اولش فکر کردم سرکاریه و یکی اینو درست کرده واسم غیر قابل تصور بود(شایدم توبه گرگه مرگه) همراه اول از این کارا بکنه چون همراه اول تعرفه اینترنت بالای داشت. تو روز هر کیلوبایت 14.8 ریال و آخر هفته و نصف شب هر کیلوبایت 4 ریال که واقعا غیر قابل استفاده بود. به هر صورت من یه بسته 24 ساعته گرفتم (1000 تومن) ولی فقط 12 ساعت کار کرد و یه دفعه قطع شد.!!!همون موقع با خبر شدم ایرانسل هم بسته نامحدود داره- من رفتم سراغ ایرانسل که تو تابسنون 89 وقعا خوب بود و من ازش راضی بودم –البته خودشون راضی نبودن و اینترنت نامدود رو حذف کردن.

ولی همراه اول همچنان اینترنت نامحدود داره و با همون تعرفه های قبلی.

بسته شماره 1=1000 تومن =1 روز

بسته شماره 2=5000 تومن= 7 روز

بسته شماره 3=10000تومن= 1 ماه (24 ساعته)

بسته شماره4=3000 تومن=شبها و آخر هفته ها

چند وقت پیش من بسته 3 هزار تومنی رو گرفتم –از ساعت 23 تا 8 صبح و پنجشنبه –جمعه نامحدود به گفته همراه اول.

اولش خوب بود ولی تا رسید به اخر هفته همه چی خراب شد –من 200  تومن شارژ داشتم که به صفر تبدیل شد-بعد هم فهمیدم همراه اول لخر هفته ها اینترنت نمیده بر خلاف گفته خودش!!!

و جالبتر اینکه واسه شبها از 23 شرع نم شد بیشتر شبها از 24 و در مواردی هم از 1 بامداد –خودمم نفهمیدم دلیل این کارشون چی بود!!!در کل واسم جالب بود.

به هر حال این تجربه من بود از اینترنت نامحدود همراه اول – بهتره خودتون تست کنید شاید مال من اینجوری بوده!

واسه گرفتن بسته با سیم کارت همراه اول به 8080 اس ام اس بفرستید و اگه تنظیمات رو ندارید به 8000 اس ام اس بفرستید ولی به این صورت(مثال)((sony ericsson k750)

یا اینکه می تونید از رو سایت همراه اول بسته بخریدو

اگه دوست داشتید تجربه خودتون رو در مورد اینترنت ایرانسل و همراه اول برامون بفرستید.

موفق باشد.

استفاده از ssl و اینترنت بدون فیلتر

برای دسترسی بدون فیلتر به سایت هایی مثل facebook و twitter از  فناوری SSL  استفاده کنید - این روش خیلی ساده است و فقط کافیه به جای http از https استفاده کنید . با این روش فیس بوک و توئیتر به راحتی باز میشن -حتی با اینترنتی که سرعت پایینی داره. 

 امکان داره ID شما برای استفاده از SSL تنظیم نشده باشه و این روش عملی نباشه- برای اینکه مشکل حل بشه فقط کافیه خودتونو به قسمت تنظیمات فیس بوک برسونید و اونجا به جای http از https  استفاده کنید با این کار شما هم می تونید از SSL  استفاده کنید. 

اگه سوالی داشتید به صفحه فیس بو ک من بیاید-اونجا به همه سوال ها جواب میدم.


توجه: دوستان این روش دیگه کارایی نداره به دست بچه های بالا بلاک شد

خرید کارت شارژ ایرانسل با موبایل

سلام 

 

امروز می خوام یه راه خیلی آسون واسه خرید کارت شارژ ایرانسل معرفی کنم. 

 

یرای اینکه کارت شارژ بخرید -اون هم با موبایل به این آدرس برید http://irancellshop.com/m 

توی این آدرس همه چیز معلومه .اول کارت شارژی که می خواید رو انتخاب کنید بعد شمره موبایل خودتون رو وارد کنید تا رمز شلرژ براتون sms  بشه. 

 بعد هم به صفحه بعد برید و برای پرداخت همه رمزهایی که از شما می خواد وارد کنید(این رمزها همراه کارت بانکی شما هست) 

بعد از اینکه شما رمزها رو وارد کردید و اگه موجودی حساب بانکی شما کافی باشه به صفحه جدید میره اونجا رمز شارژ براتون نوشته شده و چند لحظه بعد هم رمز شارژ از طریق sms براتون ارسال میشه. 

 

امیدوارم بتونید استفاده کنید.