2cell

وبلاگی برای استفاده بهتر از موبایل و دیگر وسابل ارتباط جمعی

2cell

وبلاگی برای استفاده بهتر از موبایل و دیگر وسابل ارتباط جمعی

َArmor life

نسخه غیر مجانی MoRange - این برنامه با امکانات بسیار بیشتر از mozat 6 عرضه شده زمانی که mozat6  هر روز با مشکلات همراه میشه.Armor دار هرچه بیشتر کاربرهای mozat رو جذب می کنه.

به گفته ی سازندگان armor life  این برنامه صرفا برای مردم اندونزی ساخته شده و برای کشورهای دیگه کارایی نداره در نگاه اول همینطوره ولی بعصی ها با ترفند های گوناگون این محدودیت رو دور زدند.


armor life برنامه ای است شبیه به mozat 5.2.1 ولی با این فرق که استفاده از اون مجانی نیست 

و کاربر برای ساخت آیدی و یا تمدید باید مبلغی رو به شرکت بده.


Armor life در کشور اندونزی این سرویس رو به صورت بسته های GPRS  که ما اینجا داریم ارائه میده

یعنی شما حجمی رو انتخاب میکنید و با این فضای GPRS که دارید از این سرویس استفاده می کنید.


ولی در این بین کاربرهای ایرانی mozat بیکار نبودن و از طریق admin های armor تونستن راهی پیدا کنند.

(به گفته رابط ایرانی:یکی از مدیران armor مبلغی رو دریافت میکنه و با این مبلغ از اپراتور موبایل اندونزی سیم کارت میخره و همونجا id درست میکنه که این id رو به فرد ایرانی تحویل میده -فقط id های خریداری شده به این صورت دائمی بودن اونهاست در صورتی که مردم اندونزی محدودیت یکماهه دارند!!!


(نکته جالب اینه مدیر اوجا میاد سیم کارت میخره در قبال مبلغ دریافتی -این کمی شک برانگیزه از کجا معلوم کار یه شخص معمولی رفیق رابط ایرانی نیست!!! چرا id خریداری شده ایرانی ها نامحدوده ولی برای مردم اونجا یکماهه؟؟؟؟)


به دلیل اینکه من خودم اونجا نیستم نمی تونم بگم شرایطش چجوریه.این چکیده ای بود از اظهار نظرهای مختلف درباره این برنامه البته اونهایی که الان اونجا هستند خیلی راضین (شاید بخاطر پولی باشه که دادن)



ادامه دارد...


 



نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد