2cell

وبلاگی برای استفاده بهتر از موبایل و دیگر وسابل ارتباط جمعی

2cell

وبلاگی برای استفاده بهتر از موبایل و دیگر وسابل ارتباط جمعی

11 دی ماه 1389

سلام به شما دوست .عزیز من بعد اون پست قبلی دوباره وسوسه شدم یه بسته GPRS  هزار تومنی دیگه گرفتم.  اون بسته قبلی تا سه روز کار کرد البته او مبلغی که ایرانسل داده بود رو نتونستم تموم کنم.

به هر حال انترنت نداریم مجبوریم ازین کارا بکنیم -چاره چیه.


دیگه موقع امتحانا نزدیکه امیدوارم بتونم همه درسارو  پاس کنم(واسم دعا کنید)


من چند روز پیش گفتم که می خوام بخشی رو در مورد ماهئاره اینجا اضافه کنم  که فعلا وقتشو ندارم البته من وقتی میرم خونه جون 1 ال ان بی داریم همش ازین ماهواره به اون ماهواره D: 

چه میشه کرد وقتی مجبور باشی همینه دیگهو ولی اینجا فایندر نقش اساسی رو بازی میکنه چون کار رو خیلی راحت میکنه. همینجا جا داره از تمامی کسانی تو انجمن های فارسی در این باره بحث شدید تشکر کنم چون خیلی کمک کردن به من که الان نتونم ماهواره های مختلف رو با دقت زیاد بگیرم.


همین الان دیدم که سایت http://mobile.ir/  درست شده مثل قبل داره کار میکنه به نظر من این سایت از همه لهاظ عالیه و خیلی دقیق .


الان که ساعت 12:39 دقیقه به انجای متن رسیدم دیگه حال تایپ ندارم . شرمندم!


فردا شب بازم اینترنت دارم میام اینجا


نوشته های امروز

سلام 

 

امروزهم دیدم که از بسته GPRS که دیروز گرفتم 2 روز دیگه مونده (ایرانسل میگه 1 روزه) گوشی رو وصل کردم به کامپیوتر و اومدم اینجا. اینو بگم اینترنت دیگه ای ندارم و به اجبار با ایرانسل میام اینجا وگرنه بیمار نیستم که اینجوری بیام(به امید روزی که همه اینترنت پرسرعت داشته باشن آمین) 

راستی من به همراه یکی از دوستم یه پادکست را انداختیم که تا این لحظه 2 تا برنامه آماده کردیم که اینجا میتونید دانلود کنید.  امیدوارم خوشتون بیاد.نظر یادتون نره -اگه هم دوست داشتین می تونین صدای ضبط شدتنو بفرستین با اسم شما توی برنامه اضافه کنیم. اما به دلیل امتحانا فعلا برنامه ضبط نمیکنیم.
  

من امروز ساعت 4 فیزیک دارم بعدشم می رم شهر خودمون .بااینکه آخر هفته ها میرم خونه ولی باز دلم واسه اونجا تنگیده. 

 

در مورد اینجا بگم که شاید چند وقت دیگه یه بخش کوچولو  در مورد ماهواره راه میندازم-البته اینو بگم که این بخش از تجربیات خودمه و از جایی کپی نمی کنم -شاید بدرد بخوره. 

خب دیگه من برم.اگه دوست داشتین نظر بدین(دانلود پادکست یادتون نره) 

 

بای بای 

نا محدود پر

سلام به شما دوست عزیز. من بعد از مدت ها دوباره اومدم تا کمی اینجا بنویسم تا شاید اندکی آروم شم D: 

آخرین پستی که اینجا دادم با نامحدود ایرانسل بود .البته من به خیال خودم نا محدود ماهانه گرفته بودم.ولی 3 روزه تموم شد.نمی دونم چرا! زنگ زدم 700 پرونده تشکیل دادم الان که 1 ماه گذشته هنوز در حال بررسی. 

 

الان هم که ایرانسل نامحدود رو حذف کرده و فقط 3 تا بسته محدود داره.که بالاترین قیمت که همون 10 هزار تمومن هست فقط 2.5 گیگابایت اجازه دانلود میده در صورتی که نامحدود شبانه که قبلا میداد بیش از 3 گیابایت بود اون هم فقط با 3 هزار تومن(اینترنت گران شده است --آیا؟؟؟) 

فکر کنم یکی از دلایل حذف ابن نامحدود ها این بود که خیلی ها باینکه ADSL داشتن ولی باز با ایرانسل اونهم با حجم زیاد دانلود میکردند.چون اگه گوشی خوب باشه راحت میتونه با سرعت 30 کیلوبایت بر ثانیه دانلود کنه در صورتی که ADSL با سرعت 128 کیلوبیت بر ثانیه نهایت تا 20 کیلوبایت برثانیه دانلود میکنه. بدشم وصل شدن ایرنسل خیلی راحتره تا گرفتن ADSL. 

من در حالی که دارم این مطلب رو می نویسم سایت همراه اول رو هم چک می کنم .خوشبختانه همراه اول همچنان اینترنت نامحدود داره (اگه موقع امتحانا نبود حتما میگرفتم-شانس نداره این همراه اول P:)

بسته های همراه اول فرقی نکرده و همون قیمت های گذشته رو داره. 

ولی ماله ایرانسل اینجوری شده!

قیمت(تومان)حجم مجاز دانلودمدت اعتبار
1000200 مگابایت1 روز
4000800 مگابایت7 روز
100002.5 گیگابایت30 روز
 

 

 ولی ایرنسل قیمت هارو کمی آورده پایین. 

 

از 23 تا 6 صبح شنبه تا چهارشنبه و تمام ساعات پنج شنبه و جمعه هر کیلوبایت 1 ریال  

 

و بقیه ساعات هم هر کیلوبایت 5 ریال(سیم کارت پیام رسان هر کیلوبایت 2 ریال) 

 

 

 

بیاین تو بخش نظرات حسابی تبادل نظر کنیم