2cell

وبلاگی برای استفاده بهتر از موبایل و دیگر وسابل ارتباط جمعی

2cell

وبلاگی برای استفاده بهتر از موبایل و دیگر وسابل ارتباط جمعی

نوشته های امروز

سلام 

 

امروزهم دیدم که از بسته GPRS که دیروز گرفتم 2 روز دیگه مونده (ایرانسل میگه 1 روزه) گوشی رو وصل کردم به کامپیوتر و اومدم اینجا. اینو بگم اینترنت دیگه ای ندارم و به اجبار با ایرانسل میام اینجا وگرنه بیمار نیستم که اینجوری بیام(به امید روزی که همه اینترنت پرسرعت داشته باشن آمین) 

راستی من به همراه یکی از دوستم یه پادکست را انداختیم که تا این لحظه 2 تا برنامه آماده کردیم که اینجا میتونید دانلود کنید.  امیدوارم خوشتون بیاد.نظر یادتون نره -اگه هم دوست داشتین می تونین صدای ضبط شدتنو بفرستین با اسم شما توی برنامه اضافه کنیم. اما به دلیل امتحانا فعلا برنامه ضبط نمیکنیم.
  

من امروز ساعت 4 فیزیک دارم بعدشم می رم شهر خودمون .بااینکه آخر هفته ها میرم خونه ولی باز دلم واسه اونجا تنگیده. 

 

در مورد اینجا بگم که شاید چند وقت دیگه یه بخش کوچولو  در مورد ماهواره راه میندازم-البته اینو بگم که این بخش از تجربیات خودمه و از جایی کپی نمی کنم -شاید بدرد بخوره. 

خب دیگه من برم.اگه دوست داشتین نظر بدین(دانلود پادکست یادتون نره) 

 

بای بای 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد